אתחיל בסיפורון קצר. אחד הלקוחות שלי הנו עו"ד. בזמנו כשהוא ביקש ממני עזרה בבניית תוכן לאתר שלו וביצירת קידום לאתר שלו - הוא הביע בפניי את החשש שכל מקדמי האתרים שרלטנים.
התשובה שלי הייתה - שגם כל העו"ד - ולכן על כולנו לפקוח עיניים ולהיות אמינים ומפרגנים ללקוחות שלנו.
אחת הבעיות העיקריות בהן נתקל כל אדם שמאפיין ובונה את האתר שלו - הוא בצורך הגדול בתמיכה, לאחר בניית האתר.
האתר , מאופיין ככל שיהיה, דורש תחזוקה רבה בעלייתו לאוויר - תחזוקה שדורשת שינויים רבים, המלווים בטלפונים יומיומיים מהלקוח אל בונה האתר.
בוני האתר , עם הזמן מתחילים למאוס בהצקות היומיומיות - עד שזה מגיע למצב שללקוח כבר לא נעים ואין לו למעשה למי להתקשר לתמיכה בבעיות באתר שלו.
הפיתרון האולטימטיבי עבור כל זה - הוא ממשק ניהול תוכן.
ממשק ניהול תוכן הוא הממשק שבונה האתר בונה עבורכם - אותו ממשק שדרכו תוכלו להזין בהמשך מאמרים נוספים לאתרכם, תמונות נוספות - ואף לעשות שינויים בתוכן קיים באתרכם.
ממשק ניהול תוכן הוא מוצר חובה שיש לספק עם כל אתר - וחובה עליכם כלקוחות לדרוש אותו ולבקש הדרכה איך לעבוד עליו.
עליכם לאפיין עם בונה האתר את ממשק הניהול תוכן שיהיה הנגיש והנוח ביותר.
ישנם ממשקי ניהול תוכן רבים שלא נוחים לתפעול - וגורמים למיגרנות רבות למנסים לעבוד בהם.
אם אתם משתמשים בשירות של בונה אתרים - וודאו שאתם מקבלים תמיכה של ממשק ניהול תוכן.
גם בשלב מאוחר יותר, כאשר אתם נעזרים בתמיכתו של מקדם אתרים או כותבי תוכן לאתרים (השירות החשוב ביותר בקידום אתרים) - עליכם לוודא שמקדם האתרים מקבל תמיכה ראשונית מבונה האתר - על השימוש בממשק ניהול התוכן - אחרי הכל - מקדם האתרים הולך לעבוד על ממשק זה באופן שוטף - וחבל שהוא יעשה טעויות...
לסיכום,
ממשק ניהול תוכן הוא חלק אינטגראלי מבניית אתר וזכותכם לקבלו.
אתם משלמים כסף על מנת שתוכלו לעבוד בראש שקט על האתר שלכם.
לאחר שראיתי עשרות בעלי אתרים מיוסרים שמחפשים דמות שתענה להם על השאלות ותיתן
להם את התמיכה - המלצתי היא חד-משמעית -
בנייה וקידום אתרים מחייב תמיכה - הימנעו מלהגיע למצב שבעלי אתרים רבים מגיעים אליו - שאין להם למי לפנות או שהם לא מרגישים בנוח לפנות לאף אחד.
מקדם אתרים הוא כמו רו"ח - עליכם להרגיש בנוח לפנות אליו תמיד - הוא צריך להיות כמו חבר (רק שמקבל כסף על מה שהוא עושה..)
התשובה שלי הייתה - שגם כל העו"ד - ולכן על כולנו לפקוח עיניים ולהיות אמינים ומפרגנים ללקוחות שלנו.
אחת הבעיות העיקריות בהן נתקל כל אדם שמאפיין ובונה את האתר שלו - הוא בצורך הגדול בתמיכה, לאחר בניית האתר.
האתר , מאופיין ככל שיהיה, דורש תחזוקה רבה בעלייתו לאוויר - תחזוקה שדורשת שינויים רבים, המלווים בטלפונים יומיומיים מהלקוח אל בונה האתר.
בוני האתר , עם הזמן מתחילים למאוס בהצקות היומיומיות - עד שזה מגיע למצב שללקוח כבר לא נעים ואין לו למעשה למי להתקשר לתמיכה בבעיות באתר שלו.
הפיתרון האולטימטיבי עבור כל זה - הוא ממשק ניהול תוכן.
ממשק ניהול תוכן הוא הממשק שבונה האתר בונה עבורכם - אותו ממשק שדרכו תוכלו להזין בהמשך מאמרים נוספים לאתרכם, תמונות נוספות - ואף לעשות שינויים בתוכן קיים באתרכם.
ממשק ניהול תוכן הוא מוצר חובה שיש לספק עם כל אתר - וחובה עליכם כלקוחות לדרוש אותו ולבקש הדרכה איך לעבוד עליו.
עליכם לאפיין עם בונה האתר את ממשק הניהול תוכן שיהיה הנגיש והנוח ביותר.
ישנם ממשקי ניהול תוכן רבים שלא נוחים לתפעול - וגורמים למיגרנות רבות למנסים לעבוד בהם.
אם אתם משתמשים בשירות של בונה אתרים - וודאו שאתם מקבלים תמיכה של ממשק ניהול תוכן.
גם בשלב מאוחר יותר, כאשר אתם נעזרים בתמיכתו של מקדם אתרים או כותבי תוכן לאתרים (השירות החשוב ביותר בקידום אתרים) - עליכם לוודא שמקדם האתרים מקבל תמיכה ראשונית מבונה האתר - על השימוש בממשק ניהול התוכן - אחרי הכל - מקדם האתרים הולך לעבוד על ממשק זה באופן שוטף - וחבל שהוא יעשה טעויות...
לסיכום,
ממשק ניהול תוכן הוא חלק אינטגראלי מבניית אתר וזכותכם לקבלו.
אתם משלמים כסף על מנת שתוכלו לעבוד בראש שקט על האתר שלכם.
לאחר שראיתי עשרות בעלי אתרים מיוסרים שמחפשים דמות שתענה להם על השאלות ותיתן
להם את התמיכה - המלצתי היא חד-משמעית -
בנייה וקידום אתרים מחייב תמיכה - הימנעו מלהגיע למצב שבעלי אתרים רבים מגיעים אליו - שאין להם למי לפנות או שהם לא מרגישים בנוח לפנות לאף אחד.
מקדם אתרים הוא כמו רו"ח - עליכם להרגיש בנוח לפנות אליו תמיד - הוא צריך להיות כמו חבר (רק שמקבל כסף על מה שהוא עושה..)
אנידור חקק , מנכ"ל
אנידור חקק הנו מנכ"ל של חברת AD תוכן ומדיה.
חברה המתמחה בבניית תוכן לקידום אתרים.
תוכן , - קידום אתרים , , - ניהול תוכן
אנידור חקק הנו מנכ"ל של חברת AD תוכן ומדיה.
חברה המתמחה בבניית תוכן לקידום אתרים.
תוכן , - קידום אתרים , , - ניהול תוכן